Skoncujte s nudou na trampolíně 366

Trampolína 366 Goodjump je nejprodávanějším výrobkem ve své kategorii, jde totiž o ideální průměr odrazové plochy, který lze instalovat ve venkovním prostoru, a na němž lze bezpečně cvičit s velmi malou pravděpodobností úrazu. U velkých průměrů náčiní je téměř vyloučeno, že po špatném odrazu skončíte na okraji trampolíny, zachyceni v ochranné síti, anebo že způsobíte nějaký vážný karambol.
Trampolíny se zařadily k nejúspěšnějším sportovním nářadím na trhu a mohou úspěšně konkurovat počtu prodaných tenisových raket a fotbalových míčů. Skákání na trampolínách je zkrátka nejen v módě, ale lidé již dávno přišli na to, co jim prospívá.ovládání chytré domácnosti
Skoncujte s nudou – nuda je bohužel stále častým jevem ve společnosti, zvláště tehdy, jsou-li rodiny majetkově zajištěny. Tento fenomén pak může přispět k nežádoucím projevům, zvláště u dětí, jako je např. vandalství. Zabavit děti lze mnoha způsoby a skákání může být tím efektivním, co zároveň zlepší dobrou náladu, posílí tělesnou kondici a přispěje k úniku před nudou a šedým stereotypem. Rozhodně lepší čtvrthodinka na trampolíně, než dvě hodiny pasivity před televizní obrazovkou.
Podpořte svůj lymfatický a imunitní systém – oba „systémy“ vzájemně spolupracují a je dobře známo, že imunita může být funkční pouze za předpokladu dostatku tělesného pohybu. Proto je velice důležité každý den alespoň krátkým cvičením, sportem, procházkou nebo jízdou na kole rozproudit lymfu, aby rozváděla po těle živiny a naopak odváděla toxické odpadní látky. Skákání na trampolínách doporučují odborníci především kvůli podpoře lymfatického systému a opravdu stačí denně jen deset minut intenzivního hopsání.skákání pro zdraví
Zredukujte nadváhu – z vlastní zkušenosti by se vám jistě mnozí lidé svěřili, jak obtížné je shodit nějaké to kilo navíc, aby se neobjevil „jojo efekt“, a hubnutí přineslo trvalý účinek, a navíc bez zdravotních komplikací. Pokud patříte do skupiny lidí s nadváhou a rádi byste se jí zbavili, odložte běžeckou obuv a postavte se bosýma nohama na pružnou podložku. Ulehčíte svým kloubům a zároveň vydáte na trampolíně tolik energie, jako při intenzivním běžeckém sprintu.