Druhé největší město u nás

Hlavním městem je Praha, to všichni moc dobře víme a hned druhým největším městem je Brno. V tomto krásném a historicky významném městě se nachází mnoho firem. Ať jste firma velkého či menšího rázu, možná budete potřebovat pomoci při zviditelnění Vaší práce, zájmů, koníčků, Vaší firmy nebo produktů, které vyrábíte či zboží, které prodáváte, na internetu. Svět internetu je všemocný. Najdete v něm snad úplně všechno, jenom vždy musíme vědět, jak a kde hledat. Proto se často volí vyhledávače, abychom našli nejrůznější informace, které nás zajímají, ale také eshopy, když si chceme něco koupit nebo firmu, když máme zájem o její výrobky, chceme se podívat na její portfolio, nebo s ní chceme spolupracovat. Existuje tedy milion věcí, které nás mohou zajímat.
SEO brno, brno seo jsou názvy pro vyhledávání naší služby v tomto regionu.

velká obrazovka se zdrojovým kódem.jpg

A teď z druhého konce

Vezmeme-li to z druhého konce, tak jsou lidé, kteří mají již hotové webové stránky, na kterých něco propagují. A tito lidé samozřejmě chtějí, aby výsledek jejich práce, těžkého úsilí, pokud si webové stránky vytvářeli sami, byl nějakým způsobem odměněn a na web chodili zákazníci nebo klienti. Jenomže zde nastává ten problém a netýká se to pouze stránek, které si sami vytvoříte, může se jednat i o stránky, které Vám vyhotoví a zprostředkuje nějaká firma, čili si je necháte zpracovat. Tím problémem je malá návštěvnost webu. Jak to změnit? Je zapotřebí mít správně nastavené SEO neboli optimalizovat své stránky tak, aby byly vhodné pro systém vyhledání. Proto se tato služba nazývá jako optimalizace stránek pro internetové vyhledávače. Těmi vyhledávači myslíme například Google.

  • Pokud jdou webové stránky snadněji najít, bude to znamenat vyšší tržby.
  • Více klientů a zákazníků pro Váš eshop nebo jakékoliv webové stránky. 

notebook, nějaké stránky s kódem.jpg

Proběhne:


  1. Analýza klíčových slov
  2. Linkbuilding – kvalitní zpětné odkazy
  3. Posoudíme klíčová slova
  4. Podíváme se na technickou stránku webu
  5. Porovnáme obsahovou stránku s možnostmi vyhledávání